martes, 29 de abril de 2014

ETXEBIZITZA UNIFAMILIARRA ONDARRETAN

Aste onetan lehenengo zuzenketa egingo dugu eta horretarako oinak, altxaerak, ebaketak, 2 kokapen plano eta maketa egin behar genituen.
Ni bi etxebizitzetan oinarritu naiz, Esherick House eta Villa GM. Bi etxe hoiekin nire etxebizitza sortu dut, inguruarekin harremanean eta zenbait intentziorekin.
Ingurunea oso polita iruditzen zait eta horregatik nire etxebizitza ingurunea ikusten uzten du eta pribatutasuna ematen du etxeak dauden lekurantz, altuera eman diot inguruko etxeekin harremanean egoteko baina aldi berean deigarria izatea lortu nahi nuen, horregatik ez da iruditzen ondoan daukan etxeetara.
Hurrengo argazkietan uzten dizuet nide ideia:
Lan prozezua:

Kokapen planoak:
Eskala:1/500

Eskala:1/200
Altxaerak:
Lorategia:
Ebaketak:
Oinak:
Etxekoak: 
Hiru solairuko etxebizitza da, baina etxearen erdia altuera bikoitzekoa da eta horregatik bi solairu bakarrik erdiraino dira. 
Egongelara eta jangelara argitasun handia sartzen da eta pribatuagoak dien tokiak paretak dituzte. 

Estudioa:
Etxebizitzaren aparte dago, bezeroak etortzerakoan ez molestatzeko bizitzen ari diren pertsonei.
Bezeroekin hitz egiteko alde bat dago, mahi oso handia eta ploter bat jartzeko espazioa.
Garajea:
Lur azpian dago goiko espazioa ez hartzeko, eta tokian zegoen espazioa aprobetxatu dut. 


Kokapen maketa:













No hay comentarios:

Publicar un comentario